zondag 14 augustus 2011

Ready to Roamler!?


Ik ben een Social Media Freak, je zou het misschien niet aan mijn blog kunnen afleiden (misschien toch wat meer aan doen op dit stukje WWW), maar het is toch echt zo.....
Mijn iPhone is een verlengstuk van mijn lichaam aan het worden, ik kan niet zonder.
Naast bellen en sms-en is mijn telefoon mijn klein wandelend wondertje die mij toegang verleent tot de rest van de wereld.
Ik moet wel bekennen dat ik geen Die Hard Freak ben hoor, maar wel eentje die kan zeggen:
"Been there, Done That"
Een echte Freak zit namelijk op alle social Media Sites, echter heb ik zelf mijn voorkeur ;-)
Het nut van Facebook heb ik nooit begrepen, en na jaren op Hyves te hebben gezeten om erachter te komen dat het nut van Hyven is om zoveel mogelijk zogenaamde vriendjes te verzamelen, heb ik deze ook stilletjes ten ruste gelegd.... Rust zacht lieve Hyve...

Daar in tegen Twitter ik er lustig op los, ik zie mezelf al een Huis Tuin en Keuken Tweep, ik gooi er zo af en toe een kreet uit, Retweet op verzoek en erger mezelf aan de "Kijk mij goed zijn want ik doe dit en dat en zus en zo en daarnaast heb ik ook nog eens tijd om 300 Twitters per dag eruit te gooien die echt nergens over gaan!" Tweeps... aaargh!

Sinds gisteren staat er een nieuwe app op mijn telefoon waarvan ik nu al kan zeggen dat het verslavings gehalte erg hoog ligt....




Het gaat om Roamler, en daarbij moet ik gelijk zeggen dat ik het nog steeds niet snap dat ik de lancering van deze leuke dienst heb gemist!
In mijn Twitter Timeline zag ik her en der wat Tweets voorbij komen met de woorden #Roamler en #invite.
Nieuwschierig als ik ben klom ik natuurlijk gelijk in de Mediatheek genaamd Google en zo kwam ik op de site van Roamler zelf.
Het concept sprak me aan, nu kan ik dit natuurlijk uitgebreid gaan vertellen hier maar neem zelf maar eens en kijkje....




Op dat moment werd de "Hebbe Hebbe" neuron in mij geactiveerd!
Ik moest en ik zou deel uit maken van de Roamler Community!
Ik voelde me verbonden, dit was voor mij DE app waarin ik mijn kijk op bepaalde zaken kon delen en waarmee ik ook nog een klein beetje geld kon verdienen!

Roamler bevindt zich nu nog in Beta Private, dat houd in dat je alleen met een uitnodiging je aan kunt melden. deze uitnodiging kun je bijvoorbeeld krijgen van andere Roamlers die deze uitnodiging in bepaalde levels krijgen om uit te delen.
Op Twitter kom je de meest leuke opdrachten tegen om aan zo'n uitnodiging te komen!
Je kunt je dus wel voorstellen hoe de afgelopen dagen heb doorgebracht....
Maar, "Quid Pro Quo", de slogan van Roamler zelf.... het is me gelukt!
Naast de opdrachten om in levels te groeien, liggen er hier en daar ook leuke opdrachten voor het "oprapen"!
Ik kan niet wachten tot ik er eentje vind ;-)
Wordt vervolgd.....





5 opmerkingen:

  1. Ik heb het ook gemist, maar ben nu wel nieuwsgierig geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aaaah! dit klinkt zo tof!!!
    alleen is mijn gsm al een jaar of 6 en kan ik niet meer bijhouden met deze dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh my... ik heb een heel oud beestje, maar denk stiekem toch wel aan een nieuwe. Al die leuke dingen die ik mis! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaa, leuk he? :-) Ik zit ook met smart op een uitnodiging te wachten...!!

    Groetjes Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ook een iPhone, al jaren, maar deze app kon ik nog niet. Ben even gaan kijken, maar is mij nog niet echt duidelijk. Ik ga ze straks eens erop plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!