zondag 5 juni 2011

I'd rather be DayDreaming....

Dromen, och jeemig ik kan zo dromen.
En dan niet alleen in mijn slaap hoor!
Ik kan soms echt een dromertje zijn, diep verzonken in mijn gedachten.
En wat ik dan precies droom?
Veel, te veel om op noemen, het gaat dan ook erg snel in mijn hoofd, ik ben dus meer een
"van de hak op de tak" dromer haha.....

Dreaming, o Gosh thats one thing I CAN do.
And not only when I'm asleep!
I can be a real Daydreamer, deeply sunken in my own little world.
What I dream about?
So much, to much, it all goes to fast to tell you excatly 
what I'm dreaming about!




Dromen over ideetjes, creaties, mensen, wensen, 
dromen over dromen...

Dreaming about ideas, creations, people, wishes, dreaming about dreams...

Jeemig ik kan zo dromen, heerlijk...
Vandaag zag ik dit liedje voorbij komen wat ij inspireerde om te dromen.....
Waar droom jij over?


Gosh, I can really dream! 
I Love it!
Today I saw this song on TV, it inspired me to Dream.
What's your dream?


Dutch song by the 3j's and Ellen ten Damme about Dreaming...

14 opmerkingen:

  1. Ik ben best een beetje jaloers....ik droom nooit...echt niet......liefs fijne zondag van mij....mooi liedje !!....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk liedje
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk dat weg dromen bij een goed nummer op de radio of als je op het gras ligt en naar de wolken kijkt...En dag dromen naar wat er allemaal (nog) gaat komen.
    Droom zacht verder. Groetje Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik herken me helemaal in het van de hak op de tak dromen.
    In no particular order droom ik over: freelance (web)redacteur worden (grr, slechte markt), een jaar wonen in Australië (vriend wil dat niet), weer een poes in huis (die laatste wilde steeds van het balkon jumpen), een gevierd schrijfster a la Annie M.G worden (never gonna happen). Maar hé... een mens mag dromen, toch? En ik droom NOOIT, maar dan ook NOOIT van de 3 J's... getsie.
    Esther!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben meer van de categorie 'doener'. Ik zie nu je muur goed, echt hele GAVE kleur!!!! Het zou leuk staan bij het groen van mijn keuken en het paarse muurtje ben ik na een jaar ook wel een beetje zat... Misschien mail ik je binnenkort wel voor de kleurcode. (Even man overtuigen... ;-) )
    Groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dromen het is toch wat !!


    Groetjes
    Eline DM

    ps: kom gerust ook is langs op mijn blogje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk nummer om even weg te dromen...ik doe het graag. Even weg, los van de dagelijkse dingen...
    s Nachts droom ik niet, of wel maar weet ik ze niet meer:)
    Je blog ziet er trouwens goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik droom ook veel te veel. Te veel dat ik soms niet meer weet wat ik droom! :) En ook van de hak op de tak! Mijn man word gek van mijn dromen en vind dat ik ze moet uitvoeren. En dan zit ik weer met de vraag... Met welke droom moet ik beginnen om waar te maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik droom met je mee ;-)
    Ook van de hak op de tak en dan denk ik soms weleens 'hoe kom ik erop?' en dan terugdenken waar ik allemaal over heb gedroomd, soms een heuze uitdaging ;-)
    Liefs,
    Mriek

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh ja, dagdromen. heerlijk even in een andere wereld zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hey.....jouw werk in de flow!!! hebn je het al gezien?
    Je banner staat er superleuk op ( plus wat vintage kaarten uit mijn winkeltje!) Jammer dat ze je naam niet vermeldde...
    liefs kris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Huh?? Waar komt dat getekende plaatje vandaan?? Lijkt werkelijk sprekend op mij? :-s

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!