zaterdag 26 februari 2011

Bon Apentiet!

Zaterdag, de dag van de boodschapjes, het begin van de was en wat onvermijdelijke huishoudelijke taken...
Volgens mij is het een hele burgerlijke zaterdag gezien de drukte in de winkels op zaterdag...

Zaterdag, de dag van de soep...
Verse Groentesoep met Binten en Ballen :-)
Terwijl de mannen zich vermaken met een potje schaken op de Miniman Thijs manier ;-)
maakt mama de goed gevulde Groetensoep....







(foutje in het recept!!! 250 gram soepgroenten!! 
500 gram...Beeeeeeeetje te veel....)


Zaterdag, twee weken geleden, ben ik gestopt met roken...
Twee hele weken al, ik ben trots op mezelf....
En het gaat super goed!
Ook ben ik twee weken geleden begonnen met hardlopen en ook dat gaat super!
Op mijn blog had ik een link naar de MP3 bestanden gezet.
Deze site werkte helaas niet meer, ik heb inmiddels op een hardloopforum een site gevonden met alle bestanden.
Voor de liefhebbers.....

Aan taaaaaaaaaafel!!!
Fijne zaterdagavond!

12 opmerkingen:

  1. jammer dat ze hier geen champies lusten en vegetariƫr zijn, want het lijkt me een lekker soepie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht even dat je apentieten in de soep had, dat was zeker niet burgerlijk geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @mevr. Snoeshaan woehahaha apentieten soep! We gaan een recept ervoor maken ;-) leuk voor de minimannetjes:-)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, o.a. ik ben even bezig geweest met die linken om uiteindelijk achter te komen dat het niet aan mij lag dat het niet werkte ..

    Maar de compu is nu druk aan 't werk ...(dank voor de correctie, dus)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee weken alweer! Jeeeh! Goed van je..! En die Evy.. die heb ik al, nu nog de moed vinden...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat klinkt als een goed soepje. Doen wij ook vaak soep op zaterdag, echt hollands hi..hi..
    Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. MMmmmm Ik ben een enorme soepkont!
    Gaan we maken, lekkerr!

    en hoera geen rook!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi!!

    Je hebt van mij een award doorgekregen!

    Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey, ladybug je bent me voor. Dutchapple, bij deze....wellicht nu dubbel. Maar dan heb je 'm dus echt evrdient! Haha!
    Groetjes,

    Spaarmoeder

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk berichtje liet je achter zeg:) Het wil allemaal niet zo lukken met mijn blog mooier te maken, maar moet zeggen, heb er nu ook even geen tijd voor.. Die van jou is ook zo mooi! Net zo als je verhaaltjes en je fotos! Heb je daar een foto programma voor??

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Knap hoor. En wat dat lopen betreft, ik heb ook ooit een paar hard schoenen aangeschaft. Ik wilde gaan hard lopen. maar bij de aanschaf is het gebleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb je een award gegeven. Kijk maar even in mijn blog.

    Groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!