woensdag 19 januari 2011

"What's on Your desk"...??


Van CreaCuties kreeg ik een stokje toe geworpen!
Het "What's on Your desk!" stokje....
Ik neem jullie mee op reis over mijn bureaublad, digitaal wel te verstaan :-)
Lets Go!


 De 8 tassen die ik nog in opdracht heb staan met al hun kenmerken en wensen van de toekomstige dragers ;-)



Buttons die ik gemaakt heb voor Normal Daily Choas 
en nodig op de post moeten




 De Notebook van het Round Robin Project die vandaag 
op de mat viel :-)

 
 De nodige Pitamientjes, het Secretariaat voorziet mijn regelmatig van baksels uit eigen keuken ;-)



Snormachientje die heel graag een hoes wilde, al uitgeknipt, 
nu nog in elkaar zetten....



Er ligt dus genoeg op mijn bureau te roepen om aandacht en te wachten om tot iets moois omgetoverd te worden...
Nu alleen nog wat tijd, en dat lag nergens op mijn bureau helaas.....

Tijd om het stokje weer naar de volgende te werpen!
Laten we eens kijken, wie o wie.....
Wat heb jij zoal op de bureau liggen?
Hier! Vangen! 
Gnagnagna....

2 opmerkingen:

  1. Gevangen!!! Ik ga hier denk ik van het weekend een blogje over schrijven, leuk! Dank voor het stokje! Ben benieuwd hoe je hoes voor je snormachientje zal worden.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!