donderdag 6 januari 2011

Van Creation naar Creatie....

"Ik viel met mijn neus in de boter", zoals Imke van Creationwest het zo mooi zei toen ze reageerde op mijn vorige blog.
Van haar kreeg ik namelijk de "Stylish Blogger Award"!
Een award krijgen van een mede-blogger vind ik altijd heel bijzonder, het geeft aan dat die persoon graag bij je leest en je de moeite waard vind.
En dat geeft een goed gevoel :-)

Ik kreeg hem al een keertje eerder maar hij komt gewoon in de "Prijzenkast" te staan, want het maakt niet uit hoeveel keer je hem krijgt.
Het gaat om de personen van wie je hem krijgt ;-)

De regeltjes van deze award zijn simpel....

1. Bedank en link terug naar de persoon van wie je hem hebt gekregen.
2. Deel 7 dingetjes over jezelf.
3. Geef hem door aan 15 andere bloggers.
4. Laat een reactie bij deze bloggers achter dat je hun een award hebt gegeven....

Tja, en dan moet je 7 dingen delen over jezelf....
En wat weten jullie nou niet van mij, behalve mijn pincode dan :-)
Zeven dingen verzinnen die jullie nog niet weten, dat wordt een hels karwei dus link gerust terug naar de blog waar het staat ;-)

Daarnaast moet ik hem delen met 15 andere bloggers.
Nu zag ik dat er een al heleboel bloggers de award hadden ontvangen, dus om te voorkomen dat hij her en der dubbel wordt gegeven, heb ik besloten om hem aan 1 blogger te geven.
Eentje die het verdient om eens in het zonnetje te worden gezet....




Ik weet dat je een blogpauze hebt op dit moment en als je er niets mee doet op je blog begrijp ik dat helemaal maar ik vond dat je hem gewoon verdiende..... :-)


Alstublieft!

En Imke, nogmaals bedankt! Ik waardeer het zeer ;-)

3 opmerkingen:

  1. ooooh wat lief, ik ben er heel blij mee, superthnx:-)
    Ik zal vandaag een blogje maken over je award,
    enne wat zijn je buttons mooi!!!
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Esmee gefeliciteerd met ej award. En je hebt hem ook terecht gekregen !!
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel graag gedaan, en mooie blog: van creation naar creatie! Fijn weekend alvast! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!