woensdag 29 december 2010

A Trip down Memory Lane......

Toch wel vreemd, bloggen op een andere blog, even ben je "gast" op een andere blog en zo zit je weer op je eigen blog.....
Volgt u het nog ;-)

Druk bezig geweest met de lay out van de Round Robin Blog en mijn notititieboekje voor het project.
Beide dingen die mij enorm veel rust heben gebracht de laatste dagen.
Ik vind het heerlijk om met lay outs van websites bezig te zijn en ik moet me dan ook altijd in houden om niet om de week mijn gehele layout om te gooien hahaha...
Volgens mij heb ik mijn roeping ergens gemist.
Het werken aan het boekje bracht mij weer even terug in mijn Middelbare schooltijd op de Mavo (bestaat die nog?) en de Havo.

Elk schooljaar beginnen met een verse agenda om die vervolgens helemaal vol te kalken en te laten kalken door je vrienden en vriendinnen....

Vroegah was alles nog simpel en relaxed.....
Vroegah, kon ik niet wachten om volwassen te zijn...
Vroegah, baalde ik van school, dat ik mijn diploma's behaald heb is mij soms nog steeds een raadsel hihihi.... of toch niet? (wordt vervolgd....)

De afgelopen paar avonden heb me dus even heerlijk terug gewaand naar die tijd, compleet met oordopjes in mijn oren met muziek uit die tijd.
Och de herinneringen.... heerlijk...
Zien wat het is geworden met een kleine Sneek Peek?
Kijk strakjes maar even op de blog van het Round Robin NoteBook project ;-)

Door dit project leer je mensen ook wat beter kennen en dat is leuk!
Zo kreeg ik een mailtje van Normal Daily Chaos dat ze iets had gevonden waarbij ze gelijk aan mij moest denken....
Vintage Sierband, en dan aan mij denken?
Ik voel me vereerd ;-)
Gisteren mailde ze dat ik vandaag wel iets heel erg leuks zou kunnen ontvangen, en dat was ook zo....
Moet u eens kijken wat ik op mijn matje vond!




Een envelop gevuld met heerlijkheden! 
Vintage sierbandjes, echt Vintage! 
Zelfs een kaartje met band geweven met intitialen, heeeeeerlijk! 
Kijk eens hoe het band bij elkaar is gebonden! Een schattig vogeltje en vlindertje!
Lieve vrolijke kraaltjes en een mooie kaart met een van haar eigen ontwerpen want geeft deze dame een kwast en aquarel verf en ze maakt een waar kunstwerk!
Dankjewel lieverd! 
Een feestje in een envelop ;-)
Jouw envelop gaat morgen op de post, ja geen tegenspraak! 
Je doet er toch niets tegen want ik heb je adres gnagnagna....

Naast deze envelop stond ook de DHL voor de deur met nog een zeer verwacht pakketje. 
Mijn Cirkelsnijdertje kwam binnen!
Het Button maken kan gaan beginnen! 
Jihaaaaaa....

Maaruh, hoe zit het met je tassen? 
Ja, ook die zijn er gemaakt. 
Twee stuks, ik doe het even wat rustiger aan dus vandaar dat er even geen "Apple Bags" nieuws onder de zon (al dan niet met enige bewolking) was....
Morgen twee tassen die de afgelopen tijd het levenslicht zagen.....
PS: je kunt je nog 3 daagjes aanmelden voor mijn GiveAway!




8 opmerkingen:

  1. Leuke sneek peek; ben benieuwd naar het hele resultaat...

    Een cirkelsnijdertje, zelf buttons maken, dat klinkt allemaal erg leuk, maar hoe werkt dit?

    Groeten,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was maar een grapje hoor! Zelf buttons maakt lijkt mij ook heel leuk, je ziet soms zulke leuke dingen voorbij komen en nu zie ik bij jou staan een cirkelsnijder en ik vroeg mij af, is dit speciaal voor buttons maken? Deze week had ik bij Action nog een pakketje gekocht om buttons te maken, maar dan moet je er zelf wel wat mooiere plaatjes achter maken...

    Groeten en alvast een creatief 2011toegewenst!

    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je weer druk bezig geweest!! De lay-out is prachtig ...
    Ben erg benieuwd naar de nieuwe tassen en naar de eerste buttons!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er allemaal weer leuk uit. Ik ga jullie boekjes volgen! Daag! Kris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel plezier met buttons maken! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Miranda, blond uit een potje ik snapte hem effe niet ;-)
    Met een cirkelsnijder kun je precies een mooie cirkel snijden voor je buttons. Mooi apparaatje, ik had als tussenoplossing een snijdertje in de vorm van een soort passer maar die prikte een gaatje in het midden, nu niet meer :-)
    Ik heb ze gezien bij de Action, ik stond er nog mee in mijn handen voor mijn oudste Miniman die nu elke dag wel een button wil maken.

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hi, fijn dat het binnen is, hoop dat het bevalt:-)

    groetjes en alvast de beste wensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat waren inderdaad nog eens tijden: kladderen in je agenda. Overal verhaaltjes in zetten, stickers plakken, plaatjes erbij plakken. Er was geen ruimte meer over voor hetgeen waar het ding voor bedoeld was: huiswerk opschrijven.
    Jammer dat het tegenwoordig allemaal elektronisch gaat. Het maken van afspraken in je agenda zou een stuk leuker zijn als je het in zo'n scrap-agenda zou kunnen zetten. Mmmm, dat brengt me op een ideetje.....

    Grz,
    Shaula

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!