vrijdag 12 november 2010

Deze week zag ik....




Miniman Hugo en ik gingen vandaag weer eens snuffelen in de Kingloopwinkel :-)
En vandaag hadden we een geweldige buit! 
Oude spelletjes met heerlijke plaatjes, een stofje, oude kaartjes en ook nog 6 Arcopal kop en schotels en een heerlijk oud Readers Digest boek over alles wat met 
naaien te maken heeft! 
In het Engels, dat wel, maar erg goed geillustreerd. 
Daar ga ik nog heel wat handigheidjes uit halen ;-)


"Deze week zag ik..." is een initiatief van Daan en Roos 
geinspireerd op Jill's "Today I Saw"
Wil je ook mee doen? 
Gewoon doen!
Vergeet je linkje niet aan te melden bij Daan!
 

14 opmerkingen:

  1. Das super meid,ben ik ook dol op hoor hihihi binnenkort misschien vandaag eind van de dag, gaat mijn andere webwinkeltje open,ben ook dol op leuke vondsten, wie weet kunnen we linkjes ruilen.?!



    Fijne weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk hè, als je dan zo vet slaagt (stiekem hoop ik dat elke keer als ik ga hihi). Fijn weekend met je nieuwe vondsten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, als het snuffelen ook beloond wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk...
    ouderwets spelletjes doen t weekend!
    Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey, dat memory spelletje hadden wij vroeger ook ..ik was erg keigoed in, toen, nu niet meer :)
    Krijg gelijk zin om ook naar de kringloop te gaan, kan nog net!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat heerlijk. Ik hou ook zo van snuffelen bij de kringloop :o)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk leuk! Is dat arcopal van dat bruin, glaswerk servies wat je ooit bij de benzinepomp kon sparen?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk al die vondsten! Daar kan je zo blij van worden.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk he lang leve de kringloop....ga daar ook graag naar teo...veel plezier met je aanwinsten!!
    H gr Fijn Weekend Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja die memory herken ik ook. Leuk geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk he, zo snuffelen bij de kringloop!
    Fijn weekend!
    Groetjes, Saartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een goede oogst. En mooi verzameld voor de foto!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!