dinsdag 12 oktober 2010

SapperdeSwaperdeLap..... een kleine impressie :-)

SwaperdeSwaperdeSwap........... Het is druk in huize Dutch Apple.....
We Swappen wat af hier ;-)
Overal lagen lapjes, keurig gesorteerd op hun envelopjes van afkomst.
Een zolder vol kleurrijke lapjes! Amai! ;-)
(ik blijf dit een heerlijk woordje vinden, dat meen ik echt!)

Maximan wilde me graag helpen en ik ben blij dat hij dat heeft gedaan hahaha....
De lapjes zijn verdeeld en de envelopjes staan netjes op een rij, de laatste hand moet er nog aan gelegd worden en dan gaan ze morgen met Pieter Post mee :-)


Alvast een kleine impressie ;-)


Al jullie ingezonden lapjes, omdat het al donker was is helaas niet te zien wat een prachtige kleurrijke zee van lapjes er op mijn zoldervloer lagen!








Maximan (aangenaam) kiest zorgvuldig de lapjes uit en stopt ze voorzichtig in de enveloppen.
Wat een lieverd is het toch he?




De envelopjes staan klaar om verzonden te worden, morgen nog een Final Touch en dan gaan ze met Pieter Post mee :-)

Een klein verslag tot nu toe, morgen het gehele verslag ;-)


Edit: helaas is het voor sommigen niet gelukt om de lapjes op tijd binnen te krijgen.
Dat geeft niets, de nagezonden enveloppen zullen natuurlijk ook geswapt worden, al dan niet met wat stofjes uit mijn eigen collectie......
Komt wel goed ;-)

29 opmerkingen:

  1. Dat ziet er zeker heel fleurig uit!! Ik ben heel benieuwd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, ik ben benieuwd wat er in mijn envelopje zit....ziet er heel kleurrijk uit zo op de foto.....pieter post kom maar gauw langsssssssss
    H gr Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, wat ziet dat er allemaal kleurig en fleurig uit, de volgende keer doe ik echt wel mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er erg leuk uit!!! Ik kan niet wachten... Spannend hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fleurige boel....en lief dat maximan je helpt.

    Heb niet meegedaan, maar wat heb ik een spijt zeg!!!
    groetjes angela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk!! Heb mijn stofjes al gespot... ben heel benieuwd wat ik ga krijgen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw! Wat een kleurrijke boel! Spannend hoor...

    Ik zag op de foto mijn eigen lapjes liggen. Grappig. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Spannend. Ik kan wel een portie brievenbusgeluk gebruiken momenteel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijke boel, erg leuk. Een volgende keer zal ik ook mee doen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Poeh wat een werkje, maar het ziet er wel mooi uit al die stofjes!
    Succes nog met de lapjesswap en fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ai, te laat!! maar zoveel mooie kleuren....leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ooh wat ziet dat er gezellig uit al die lapjes stof, volgende keer doe ik zeker mee. Succes met alles!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het lijkt wel een echt stoffenkraam. Wat een prachtig gezicht.
    Wordt het afkicken morgen ?
    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er allemaal fleurig uit. Als je het nog eens =doet...misschien doe ik dan wel mee :)

    Groetjes van Patricia Post hihi

    (oftewel gewoon Marian)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohh ik zie mijn lapjes niet!!
    en nu ben ik bang dat mijn eigen gemaakte envelop het niet gehouden heeft!
    Zo wordt het wel heel spannend.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gezellige boel! Al die lapjes zo bij elkaar...
    Ziet er keurig georganiseerd uit en wat lief dat je man zich ook heeft ingezet!
    Ben benieuwd wat hier op de mat gaat vallen...(heb er alle vertrouwen in dat het een aangename verrassing gaat zijn.)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik kan niet wachten!!! :)
    errug gaaf!

    liefs karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. O, wat een vrolijke zee aan kleurtjes, her en der ook met strikjes!!, geweldig om daar naar te kijken (dondere foto of niet). Fijn dat maximan je gezellig wilde helpen!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Net als Angela heb ik ook wel spijt dat ik niet mee heb gedaan.. Zeker als ik al die stofjes zo bij elkaar zie!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik zag ook mijn lapjes liggen, ben benieuwd wat ik terug krijg!

    Wat een werk, super hoor dat je dat voor ons wil doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldige foto's!!! Wat een enorme hoeveelheid lapjes heb jij in huis gehad. Hou de post de komende dagen goed in de gaten, want ik ben heel benieuwd!!!!

    Grz,
    Shaula

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat veel stofjes! Ziet er echt leuk uit! En wat een werk voor jou.. Ik ben nu nog meer benieuwd wat er mijn kant op gaat komen.. Slim systeem ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik zag ook al mijn stapeltje liggen! Leuk!!!!!!!! Ik kijk er naar uit! Heb morgen een lange dag en ben pas rond 10 uur 's avonds thuis, dus dat wordt een verrassing!

    En wat een klus ook zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Volgende keer doe ik absoluut mee. Die kleurtjes allemaal. Fantastisch.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Potversnorie wat jammer zeg... volgende keer gewoon niet ziek worden en zelf de envelop op de post doen... en wanneer is die volgende keer?? ;-))
    Groetjes Elizabeth
    Crafty Mama

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een boel stofjes!!! Ik ben zo benieuwd wie de mijne krijgt en welke ik uiteraard terug ga krijgen!! Nog even geduld dus.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wauw, feest voor de ogen en tijd voor mij om te leren naaien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Even niet over de stofjes maar ken jij deze blog: http://freekje-thuis.blogspot.com/2010/04/mijn-blogflow.html?
    't Deed me aan jou denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. @Kamiel: Nee, ik kende hem nog niet! Ziet mijn oog PTT? Ik ga eens even kijken wat zij ermee maakt ;-)
    Dankje voor de link!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!