zondag 18 juli 2010

Rectificatie...... ohoooooow....

Ik ben bij lange na niet zo bekend als de bladen Prive en Weekend!
Bij de site's van RTL Boulevard en SBS6 Shownieuws zijn mijn statistieken bedroevend, al moet ik zeggen dat ik erg trots ben op mijn aantal unieke bezoekers!

Toch moet ik, Dutch Apple, een rectificatie geven.......



Nu kan ik het weer de schuld geven, het warme weer, of juist het regenachtige weer van de afgelopen dagen....
Ik kan de schuld geven aan de drukte, het opnieuw opdrachten krijgen om Apple Bags te maken... (wat overigens niet als vervelend wordt gezien want ik heb er ontzettend veel plezier in!)
De drukte van het moeten werken in een vakantieperiode, de Minimannen en Maximan die toch ook aandacht verdienen.....
Mijn huishouden bijhouden......
Kringloopwinkels afstruinen naar nog niet ontdekte schatten......
Mijn stoffen en fourniteuren voorraad inventariseren.....
Mijn uitpuilende mailbox opruimen in in mapjes plaatsen.....
Wesley en Yolanthe die getrouwd zijn en het beoordelen van Yolanthe's jurk......
Het vandaag, zondag, met recht ZONdag, moeten werken......
Dat de jongste Miniman wekker vandaag om 05:00 uur al af ging en het mama's beurt was op om te staan, want tja, mama moet toch ook om 08:30 op haar werk zijn.....bleh....
Mijn haar die eigenlijk geknipt moet worden maar ik vindt het zo zonde omdat het nu EINDELIJK een BEETJE lang begint te worden......
Mijn mijmeren over mijn webwinkel, wel, niet wel, niet, wel.....

Goed ik draaf door......

Ik moet wat rectificeren...
Niet Michaja maar Fieve gaf mij een stokje door over "Hoe het ooit begon".....
Gelukkig was Michaja van Ma vie en Salon wel zo alert om mij daarop te wijzen.....
Als jullie me dus zoeken...... ik zit me diep te schamen ergens in een hoekje....in mijn pas behangen keuken......
Alle gekheid op een stokje, ik vond het wel even belangrijk om dit recht te trekken ;-)
Dan ga ik nu weer in mijn hoek staan..... :-)
Tijd voor vakantie?

6 opmerkingen:

  1. Haha, foutje... Dat kan de beste overkomen toch ;)!?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja, als zo een stokje tegen je hoofd vliegt, wie heeft dan meteen in de gaten wie het gegooid heeft? Zeker als iedereen onschuldig terug kijkt... Alleszins leuk dat je het verder gegooid hebt! Kom maar snel uit je hoekje, hoor, het is daar niet leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha dat geeft toch helemaal niet. Foutjes maken is menselijk en helemaal is deze veselijke hitte :):)
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gebeurd iedereen toch wel eens...volgens mij heb jij het net als ons allemaal gewoon vreslijk heerlijk druk..
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt het weer netjes recht gezet toch? kan gebeuren. Ik ga gelijk eens bij dr snuffen.

    Groetjes Rianne.....Ps nog 1 nachtje slapen denk ik..... maandag word hier zelden iets afgeleverd....:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, het is vast de warmte ;-) Wat is dat behang toch leuk zeg!!! Ik ben eigenlijk ook van het witte/crème, maar als ik dan jouw behang zie.. prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!