donderdag 10 juni 2010

De samenvatting...

Wat een leuke reacties allemaal op mijn vorige blog, hihihi....

Siem reageerde dat ze meneer Dutch Apple wel erg stoer vond, nou meneer Dutch Apple zat te glunderen op de bank toen ik hem dat vertelde;-)
mEET haar dochter is echt van de digitale generatie, terwijl mEET een mooie tekening op het stembiljet maakte, was dochterlief naarstig op zoek naar de computer! Haar commentaar: "Wat een ouderwets gedoe zeg!"
Nanda gaat voor de emancipatie, ik ga met haar mee, Girl Power!!!!
Ook Nemesis had de neiging een mooie karikatuur op het stembiljet te tekenen, maar na enkele minuten werd ze vriendelijk verzocht om plaats te maken voor de volgende stemmer ;-)
Tante Tee herkent het probleem en heeft ook erg veel last ermee met de post, uhum... tja das de TNT he? Lang leve de PTT! ;-)
Lieve Lyntje vroeg zich af of er foto's komen als mijn CreaBea hoek op zolder een feit is, natuuuuuuurlijk :-)
Vele van jullie complimenteerden mijn tassen, een enkeling herkende mijn probleem en allemaal staken julle mij weer een hart onder de riem!
Wat zou ik toch zonder jullie dames moeten.....zucht....

De reden van deze post is dat ik van CreaZen een award heb gehad.
Joepiedepoepie!




 Ze gaf me een Happy 101 Award en.......tromgeroffel.......  een Ydilhours Award. Ik kan helaas niet zo goed lezen wat er op de award staat maar ik voel me natuurlijk vereerd dat ik een award mag ontvangen! Waar het op neer komt is dat je je volgers zo dankbaar bent voor hun reacties.
Nou, dat weten jullie want ik ben erg blij met jullie!

Beide awards geef ik door aan de volgende drie personen :-)
1. Dotties Design
2. Tiene
3. Kelly van Ma vie en vert

Daarnaast kreeg ik vandaag het bericht dat ik weer een prijsje had gewonnen, en wel bij Kaat hangt de slingers ! Een erg leuke Dutch Dream Catcher.
Joepie!!!!!



Ook wil ik jullie uitnodigen om eens te kijken op het Crafty Swap Forum!
Net gestart maar errug leuk!
Een echte aanrader!

9 opmerkingen:

  1. hehehehehe, hier was het de droogperendienst tijdens mijn stembeurt,....ik had nogal wat gedoe met die enorme lap papier.....toen ik vroeg welk bolleke ik rood mocht maken.........kreeg geen antwoord.....flauw, ze hadden niet eens blauw.....en voor netjes binnen de lijntjes kreeg ik geen sticker op mn hand!!!! PFFFFFFFFF

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeeeeeeee wat leuk!!! Mijn eerste awards, wow 2 nog wel hihi THANKS!

    Nu ben ik een heerlijke blog amateur maar neem aan dat ik ze weer aan 3 andere bloggers moet geven?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh, zoooo lief en vriendelijk en leuk! :) Ideale afsluiter na een zware dag! Nu kan ik met een heel blij hartje gaan slapen :) Heel erg dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met de Awards, deze 2 ken ik nog niet!! Leuk een prijsje winnen, goed begin van de dag!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat met de awards, meervoud !
    Geniet ervan !

    hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met de awards, ze zijn verdiend hoor :)
    Dat stemmen tja, dochterlief mocht voor het eerst en kon het biljet voor geen meter in elkaar gevouwd krijgen. Toen ik haar hielp kreeg ik een paar boze ogen toegeworpen. Ach, het boeit me niet, het kind heeft gestemd en ze vond het hardstikke spannend :)

    gr Alette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je award! Ik kan ook altijd zo blij worden van de reacties die je krijgt op je blogs... daar kan je helemaal vrolijk van worden hè! En het crafty swap forum, ik vind het ook helemaal leuk daar! Binnenkort maar eens meedoen aan een 'tag' ^_^ . Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Niet leuk niet leuk ik mis zoveel posts die staan gewoon niet in mijn overzicht snap er niets van..
    Ik ga b(l)ijlezen!
    Groetjes en fijn weekend,
    Madelon

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!