vrijdag 14 mei 2010

It's GiveAway time.........!

Omdat ik iemand heel blij heb gemaakt met weer een mooie tas (waarover ik later zal vertellen)
Omdat ik weer een nieuwe lading PTT Postzakken heb
Omdat de zon schijnt
Omdat ik dit weekend lekker vrij ben
Omdat ik al bijna 100 volgers heb!
Omdat ik jullie zo aardig vind....
Omdat, ach, gewoon zomaar...

Genoeg redenen dus voor een heuse GiveAway!!!!
Mijn tweede alweer, en deze mag je echt niet missen dames!
Dit keer een heuse, echte en originele Dutch Apple tas!
Uiteraard gemaakt van oude, originele PTT postzakken.
Leuk shopper modeletje, niet te groot en niet te klein.
Aan de binnenzijde de stof van Noeks met een handig vakje voor je mobiel.
Afgezet met een magneet sluiting en een ontzettend mooie, leuke en hippe knoop,
deze is gemaakt van kokosnoot en heeft een mooie groene glasachtige laag,
een plaatje!


GiveAway!!!



Jullie weten hoe het werkt, plaats een reactie om kans te maken!
Op 25 mei zal ik de winnaar trekken, zegt het voort, zegt het voort!!!!!


Later op de dag nog een blogje over tassen, stoffen en lekkere klets-praat ;-)
Fijne dag vandaag!