zaterdag 13 maart 2010

Zeepslingers



Ik, moeder gezegend van twee heerlijke jochies, maar weinig vriendjes in de buurt.
Eigenlijk alleen maar meisjes!
Maar sinds een kleine twee weken hebben we een nieuw buurjongetje bij, Levi is geboren! Eindelijk een jongetje erbij in de buurt! Nu nog een paar jaartjes wachten totdat ze samen kunnen spelen. En dat is toch wel moeilijk te begrijpen voor mijn Minimannen.

Voor de buurvrouw heb ik een mooie luiertaart gemaakt, ik heb er alleen geen foto van gemaakt, stom stom stom... Ze was er erg blij mee.
Natuurlijk ook even het kamertje bewonderd en daar hing mijn volgende project!
Door haar nichtjes was een heuse Zeepslinger gemaakt.
Zeep geraspt, water erbij en met van die koekjesvormpjes hartjes en sterretjes eruit gestoken.
Mijn creatieve brein draait overuren, op zoek naar leuke kleurtjes zeep en kraaltjes. Ik ben alleen nog op zoek naar vlas touw. Iemand een idee waar ik dat kan kopen?



3 opmerkingen:

  1. Volgens mij gewoon bij de bouwmarkt :)

    Vriendelijke groetjes,

    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de tip! Gelijk bij de Intratuin gekeken en inderdaad, ik heb touw!!! Het resultaat van mijn zeepslinger zal ik erop zetten!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en de zepen van savon de provence zijn er helemaal geschikt voor, zowel qua structuur als qua geur en kleur!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!